Grampians National Park: kangaroe 2,3,4 etc, wandelen en Pasen

26 april 2019 - Wartook, Australië

18-21 april- landinwaarts deze keer; na een nacht met veel wind en regen gaan we met bewolking op weg naar Wartook in de Grampians. We rijden via Hamilton en hebben n prachtige rit door de bossen. Lunch in cafe Harvest in Hall's Gap, een klein dorp in het park waar het in de zomer waarschijnlijk mega superdruk is maar nu prima vertoeven. De lodge waar we slapen staat in Wartook, net ten noordwesten van het park, in een zeer rustig deel met overal kangaroes. Heerlijke kamer met groot terras, in totaal zijn er 5 kamers en er wordt elke avond heerlijk gekookt door Bea. Op aanraden van de lodge eigenaren doen we de volgende (zonnige) dag een mooie hike vanaf Zummstein via de Fish Falls naar de Mackenzie Falls. Pittige wandeling van 9 km in totaal en er kwam ook nog even een kangaroe ons wandelpad voorbij gesprongen! Vervolgens naar Reed's lookout en the Balconies voor prachtige uitzichten over het uitgestrekte natuurgebied. 20 April een zeer warme dag, het werd zo'n 30 graden, dus rustig aan gedaan. Na het ontbijt n mooie route via the Rosegap road gereden en via een korte wandeling overblijfselen van aboriginal rots tekeningen bij Gulgurn Manja Shelter bekeken. Daarna naar Toscana Olives voor n overheerlijke lunch en toen was het tijd voor een plons in het (koude) zwembad. Wat een lekkere relaxdag.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sandra Peetoom:
    26 april 2019
    super mooi, echt even mee genoten met jullie vanuit Arnhem
  2. Nelleke:
    26 april 2019
    Heerlijk om jullie verhalen te lezen en de foto's te zien . Geeft erg leuk weer wat jullie allemaal tegen komen daar . Veel plezier !!
  3. Corinne:
    26 april 2019
    Echt leuk, de Kangaroes. En wat is het mooi daar. Heerlijk genieten.
  4. Chris Nijhuis:
    26 april 2019
    Prachtige foto’s en leuk jullie blije gezichten te zien. Lekker eten zo te zien op een foto’s. Om jaloers op te worden.
  5. Martin:
    San
    X
  7. Richard:
    27 april 2019
    Leuk om mee te lezen en te kijken zo! Heel veel plezier nog!
  8. Liliane, Michel en Ruben:
    27 april 2019
    wat leuk, jullie genieten duidelijk, doe zo voort! heel veel plezier!!
  9. Iris:
    28 april 2019
    Klinkt goed! Zo te horen is het elke dag genieten!