Sydney

16 april 2015 - Schiphol, Nederland

Echt de allerlaatste bestemming: Sydney!

Wat een geweldige stad om onze vakantie af te sluiten. We hebben veel te voet gedaan of namen de ferry taxi om vanaf Darling Harbour, waar ons hotel lag, ergens naar toe te gaan. We begonnen elke dag met een half uur baantjes trekken in het Ian Thorpe Aquatic Centre en een ontbijtje bij een leuke koffiebar in de buurt. En wauw, wat is de Harbour Bridge hoog en ja, kippenvel bij de 1e aanblik van the Opera House!

Waar Steve en Freek heel Australië voor moesten doorkruisen om alle  'most dangerous species' te aanschouwen, deden wij dat in Sydney een stuk eenvoudiger: een bezoekje aan Sea Life en Wild Life....

Op onze laatste avond hebben we de openlucht opera Aida bijgewoond. Uitzicht op de Opera House, Harbour Bridge en de skyline van Sydney.....een mooiere afsluiting van onze vakantie hadden we ons niet kunnen wensen!!!

Onze 8 weken vakantie zitten er nu echt op en inmiddels zijn we na een 30 uur durende reis weer veilig op Schiphol geland. Het was echt onvergetelijk!!

Vanuit Alkmaar iedereen bedankt voor alle leuke reacties op ons reisblog, het was super om deze binnen te krijgen. We hopen jullie geïnspireerd te hebben om dit wonderschone land ook eens te bezoeken, voor ons is het in elk geval zeker voor herhaling vatbaar!!!

1. Lindy Heyligers:
    16 april 2015
    oh, dit is echt een geweldige afsluiting. Zie ik je maandag??????? hihihi
  2. Margot:
    Welkom thuis!!
    Wat een geweldige reis is dit geweest.

De volgende keer Australie?
  3. Marjon:
    16 april 2015
    Niets is mooier dat een opera in de open lucht bij te wonen.
    Ik heb ooit Aïda gezien in het Carrecallen theater in Rome.
    Met echte olifanten! Schitterend zoals de omgeving langzaam donker werd.
    Fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn!
  4. Sonja:
    Welkom thuis!
    Een prachtige reis naar een fantastisch land!
    Jullie verhalen hebben heel veel mooie herinneringen naar boven gebracht.
    Nu bijkomen en vooral nagenieten.
    Liefs
    Sonja
  5. Nelleke:
    16 april 2015
    Welkom thuis . Het was een genot om jullie mooie en leuke reiservaringen te lezen en de prachtige fotos te zien !!!
    succes weer met het "normale" leven ..
  6. Wai:
    16 april 2015
    Fijn dat jullie weer terug zijn. En wat een geweldige reis!
  7. Leonie:
    17 april 2015
    Welkom terug! Bedankt voor het "meereizen" :)
  8. Ingrid, Joost en kids:
    17 april 2015
    Een geweldige afsluiting op een geweldige plek!
    Wat zijn die weken voorbij gevlogen!
    Het was heerlijk om met jullie mee te reizen, we hebben genoten van de verhalen en prachtige foto's. Blij dat jullie weer veilig terug zijn: welkom thuis!!!