Hong Kong: Tempel, park en natuurlijk dim sum

8 april 2019 - Hongkong, Hongkong

Onze eerste stop is Hong Kong waar we na 11uur vliegen aankomen. We beginnen meteen met een upgrade naar de harbour view suite, hoe luxe! Na n ontbijtje en n paar uur slaap ontdekken we Tin Hau temple, vinden we Victoria Park een belevenis en staan we in de rij bij restaurant Camper’s voor heerlijk Aziatisch eten. Maandag alweer voorbereiden voor vertrek naar Melbourne. Zo fijn, die check-in service op HK Central! Daarna lekker dimsummen in resto Social Place in Tsim Sha Tsui, yummie. Goede tip Wai! Nu op de airport, Melbourne here we come.

1. Sandra Peetoom:
    8 april 2019
    heel veel plezier, Geniet ervan. we volgen jullie via de reisblog.. dikke kus San, Dick en de kinders
  2. An en Henk Voolstra:
    8 april 2019
    Fijne vakantie gewenst. Geniet van alles moois wat je tegenkomt en gaat ontdekken. Liefs van Henk en An
    (Ohh en veiligheid is een pre want we willen jullie wel graag weer heelhuids thuis)
  3. Sandra:
    Heerlijk, heerlijk, heerlijk!
    San
  4. Patricia:
    1e stop ziet er goed uit zeg! op naar de volgende, have fun
  5. Nelleke:
    8 april 2019
    Oh dat begint al goed !! ziet er goed uit.. op naar de volgende bestemming .
    Goeie reis !
  6. Corinne:
    Heerlijk begin. Geniet lekker van Australië. Dikke kus Corinne
  7. Jac Romeijn:
    8 april 2019
    Bedankt, leuk, zie uit naar de foto's van Australïe
  8. Ing, Joost, Luc en Evi:
    8 april 2019
    Wat heerlijk jongens!! Ziet er goed uit allemaal. Superleuk om jullie te volgen; we kijken uit naar jullie volgende verhaal! Liefs van ons uit Niekark