Melbourne belevenissen

11 april 2019 - Melbourne, Australië

Na 9 uur vliegen in Australie aangekomen!

Wat een leuke stad, Melbourne. Niet te vergelijken met Sydney (denk 'Amsterdam en Rotterdam'), maar een mooie mix van oud en nieuw en goed te doen in 3 dagen. Het ov systeem snappen we nog steeds niet helemaal, maar dat schijnt ook voor Melburnians zelf te gelden... Na t regelen van n Australisch prepaid nummer hebben we de binnenstad verkend en de Queen Victoria market (overdekte markthallen) bekeken. Ook hier weer oud en nieuw in de mix. Verder hebben we deze dagen ons portie kunst gehad in the national gallery, t geluk gehad om 1 little penguin te zien, lekker rondgewandeld bij St Kilda beach en Bernard had de middag van zijn leven met een restantje Formule 1 in Albert Park. Morgen gaan we de auto ophalen en naar de volgende bestemming, the Great Ocean Road. De eerste paar dagen geen wifi dus de verhalen en foto's volgen later.

1. Kees en Loek:
    11 april 2019
    Puur genieten dus.Goede reis verder.
  2. Chris Nijhuis:
    11 april 2019
    Heel veel plezier Bernard en Simone. Bernard heeft de laptop niet meegenomen. Dus de komende weken geen werkbelasting. Heerlijk moet dat zijn. Genieten maar.
  3. Nelleke:
    11 april 2019
    Heerlijk om te lezen. Geniet ervan en veel plezier bij Great Ocean. Prachtig daar!!!
    Xx
  4. An en Henk Voolstra:
    11 april 2019
    Ikke beetje jaloers. Australië staat ook op mijn wenslijstje. Hmm ik me had gewoon in jullie koffers moeten verstoppen 🤣. Geniet ervan en doe voorzichtig. Liefs An en Henk
  5. Patricia:
    11 april 2019
    wederom prachtige foto's en een duidelijk verhaal. succes met het openbaar vervoer
    groetjes van ons
  6. Sandra:
    11 april 2019
    Heerlijk heerlijk heerlijk. Prachtig foto weer en dat zie je. Veel plezier on the (Ocean) Road 🚘
    San
    X
  7. Iris:
    13 april 2019
    Melbourne klinkt fantastisch, die gaat op mijn wishlist.
    En dit is nog maar het begin ; )
  8. Liliane, Michel en Ruben:
    15 april 2019
    om jaloers te worden, klinkt allemaal zo heerlijk! genieten maar!! dikke knuffel